این خط مشی وظایف مدارس را برای نگهداری منظم و استفاده ایمن از بخاری گازی دست دوم مشخص می کند.
مدارس باید بدانند که چه نوع بخاری در مدرسه آنها نصب شده است.
مدارس باید بدانند که چه نوع بخاری در مدرسه آنها نصب شده است.
از جمله اینکه آیا آنها به عنوان نوع A یا نوع B طبقه بندی می شوند.
تمام وسایل گازسوز نوع A، از جمله آبگرمکن های گازی، بخاری های فضایی و بخاری های مرکزی باید حداقل هر ۲ سال یک بار توسط یک گازساز واجد شرایط سرویس شوند.
تمام وسایل گازسوز نوع A، از جمله آبگرمکن های گازی، بخاری های فضایی و بخاری های مرکزی باید حداقل هر ۲ سال یک بار توسط یک گازساز واجد شرایط سرویس شوند.
تا اطمینان حاصل شود که بخاری هیزمی به درستی کار می کنند.
تمام وسایل بخاری گازی نوع B باید حداقل سالی یک بار توسط یک لوله کش گازی واجد شرایط بازرسی، سرویس و تمیز شوند.
این بازرسی ها و نگهداری باید بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری مدرسه یا طرح تعمیر و نگهداری مدرسه باشد.
تمام وسایل بخاری گازی نوع B باید حداقل سالی یک بار توسط یک لوله کش گازی واجد شرایط بازرسی، سرویس و تمیز شوند.
این بازرسی ها و نگهداری باید بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری مدرسه یا طرح تعمیر و نگهداری مدرسه باشد.
مدارس باید گزارشهای خدمات، صورتحسابها و بیانیههای انطباق را درخواست کرده و نگهداری کنند.
مدارسی که به سیستم جدید مدیریت اطلاعات دارایی (AIMS) دسترسی دارند، باید این اسناد را در AIMS بارگذاری کنند.
بخاریهای گازی که بیش از ۲ سال سرویس نشدهاند (یا در مورد بخاریهای گازی نوع B، ۱ سال).
بخاریهای گازی که بیش از ۲ سال سرویس نشدهاند (یا در مورد بخاریهای گازی نوع B، ۱ سال).
یا برای استفاده توسط Energy Safe Victoria غیرایمن برنج پاکستانی اعلام شدهاند.
باید دارای علائم واضحی باشند که در آن نوشته شده باشد: «از این بخاری استفاده نکنید.
سرویس نشده است و استفاده از آن ایمن نیست.
مدارسی که هر گونه نگرانی در مورد بخاری های گازی خود دارند باید فوراً آنها را خاموش کنند.
مدارسی که هر گونه نگرانی در مورد بخاری های گازی خود دارند باید فوراً آنها را خاموش کنند.
یک بررسی کامل و سرویس توسط باقالی یک لوله کش گازی واجد شرایط سازماندهی کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی بخاری گازی، به Energy Safe Victoria مراجعه کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی بخاری گازی، به Energy Safe Victoria مراجعه کنید.
- منابع:
- تبلیغات: